ח"כ רוטמן: "חוגגים העברת תקציב עם מפלגה שהם אמרו שהם תומכי טרור"

איתי גדסי No Comments on ח"כ רוטמן: "חוגגים העברת תקציב עם מפלגה שהם אמרו שהם תומכי טרור"

ח"ג שמחה רוטמן בריאיון לאחר העברת תקציב לשנת 2021, תוקף את אנשי "הימין" בממשלת השמאל הקיצונית ומבהיר, "מעולם ממשלה לא נפלה בגלל תקציב אלה בגלל מתחים פנימיים". לטענתו הקואליציה טענה עם הקמתה, "יצטרפו אלינו עוד חברי כנסת ובינתיים הם נשארו עם 61 חכי"ם"

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שמחה רוטמן התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר והתייחס להעברת התקציב לקול צהלות הקואליציה, "קואליציה אף פעם לא נפלה בגלל תקציב מדינה, אלה בגלל המתחים הפנימיים שלה. הם כעת העבירו תקציב עם מפלגה שהם אמרו עליהם שהם תומכי טרור והם פשע מוסרי שהם בכנסת, ועכשיו חוגגים איתם העברת תקציב שיעבר תקציב לטרור".

רוטמן הבהיר כי העברת התקציב הייתה צפויה, "מעולם לא הייתה קואליציה שהפסידה כל כך הרבה הצבעות בארבעה חודשים. הקואליציה באה עם 61 ונשארו 61, הם אמרו ביום הקמתם שהם יביאו עוד חברי כנסת אליהם וזה לא קרה".

על כישלונות הממשלה בכלכלה וקידום הרפורמות אמר רוטמן, "הם עושים הכל הפוך, הם הטילו מס על חדש חד פעמי ומשקאות, ומס על המקרקעין. הרפורמות שהם אמרו שהם קידמו, רפורמת הרגולציה שפורום קהלת שהיה שותף אמר בעצמו שעדיף שזה לא יעבור כי גלעד קריב הפך את זה מרפורמה ימנית לרפורמה שמאלנית שתיתן עוד כוח למשפטנים".

קידום הרפורמים לקדמת הבמה בישראל אמר רוטמן, "אמרו חז"ל הקנאה התאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם, אנחנו רואים את הרפורמה במערכת הכשרות, וראינו את מלינובסקי עם הסרטונים שלה. יש אנשים שניתן להם הרשות להשחית ומי שנותן להם את הכוח, זה אנשים שמתיימרים להיות שומרי מצוות ויראי שמיים. הרס מערכת הכשרות מביאה אנשים שיאכלו טרף ומוצרים לא כשרים".

 



0 תגובות